جستجوی پیشرفته

گروه صنعتی فولاد پارسه

معرفی شرکت فولاد پارسه

 

شرکت فولاد پارسه طی ده سال فعالیت در زمینه تامین انواع متریال فلزی مورد نیاز شرکتها به طور رسمی توانسته نام نیکی از خود در این زمینه عرصه به جای بگذارد.

برخی از شرکتهایی که فولاد پارسه افتخار همکاری با آنها را داشته عبارتند از شرکتهای مرتبط با صنایع نفت و گاز و پتروشیمی و شرکتهای صنعتی اعم از شرکتهای فعال در زمینه تولید سیمان شرکت و گروه های تولید توربین شرکتهلی ساخت تابلوهای برق . شرکتهای مرتبط با صنایع تولید و شبکه انتقال نیرو . شرکتهای مرتبز با صنایع توسعه شبکه مخابراتی . شرکتهای سازنده ادوات حمل و نقل دریایی و ریلی . شرکتهای تولید ماشین آلات صنایع غذایی. شرکتهای طراحی و ساخت قالبهای صنعتی . شرکتهای مرتبط با صنایع نظامی . شرکتهای ساخت قطعات صنعتی و همچنین شرکتهای ساختمانی و شرکتهای دانش بنیان و ... را داشته است.

 

خرید نبشی از شرکت فولاد پارسه

 

نبشی فولاد پارسه از مرغوب ترین انواع نبشی در بازار آهن می باشد. برای سفارش این محصول از آهن یک دو سه می توانید با شماره 22336060 - 021 تماس بگیرید. همه قیمت‌ها باتوجه‌ به جدول وزن محصولات مجتمع پارس آلومان کار و عوامل تأثیرگذار روی قیمت نهایی در سایت آهن یک دو سه (آهن 123) به‌صورت لحظه‌ای و دقیق به‌روز می‌شود. همین حالا محصول موردنظر خود را در این سایت بررسی و انتخاب کنید و بعد پرداخت و نهایی کردن خرید، مرسوله را در سریع‌ترین زمان ممکن و مطابق با همان اطلاعات و محصولی که در سایت مشاهده کرده‌اید، تحویل بگیرید.

نمایش بیشتر

قیمت های درج شده با احتساب %۹ ارزش افزوده می باشد.

نبشی فولاد پارسه

نبشی فولاد پارسه

بروز رسانی 1403/01/09
نام ضخامت (mm) طول (m) واحد(kg) محل بارگیری قیمت ( تومان ) نمودار خرید
ضخامت (mm) : 2/5 طول (m) : 6 واحد(kg) : کیلوگرم محل بارگیری : انبار تهران
قیمت : تماس بگیرید